Ny header, fast inte party yet.

2010-04-17 @ 10:57:44 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Slängde ihop en ny header, så ni slipper må lika illa. Står helt still i den kreativa-header delen av min hjärna. Antar att den funkar okej ett tag?

Körde nyss pappa till tippen (han drack igår så behövde taxi). Han slängde lite grenar och sånt.

Drar till min syster vid halv tre. Mr Dymling fyller år så det firas väl med tårta skulle jag tro. Efter jag har sagt grattis och hej till bebisen så åker jag hem för att hämta mat och dricka. Sen friends, blir det party hos Sanera som jag så vackert skrev igår.

Ni får ursäkta att bloggen är i testform än. Jag vet inte hur jag vill ha den. Ha tålamod.

Over n' out.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback