24 April, the day of the days.

2010-04-29 @ 13:12:59 Permalink Awesomeness Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu tänkte jag äga och skriva om helgen, om lördgen som några så vackert frågar frågor om.

Dagen började tidigt, efter att ha sovit sämst gick jag upp vid halv nio. Jag skulle till min syster vid halv elva och passa en bebis vid namn Nellie. Jag fixade lite med något i någon timme sen drog jag tidigare till huset i Skogstorp. Hela familjen D and D var hemma.

Softade runt lite och sen drog de till tippen. Jag var i huset. Jag och bebisen var i huset. Det började bra. Hon var tyst och awesome. Det här skulle snabbt ändras och skrikandet blev högre och högre. Jag testade allt, hon skrek mindre när jag bar henne så fick bära henne tills de kom hem igen. Jag försökte mata henne men hon ville inte ha mat. Hon skrek så nappen ramlade ur och skrek ännu mer över att nappen inte var i munnen. Panik gånger fem. Jag ringde min syster som precis hade kommit fram till tippen. Jag panikringde ett par gånger till. Min arm och rygg höll på att dö. Visst är bebisen liten men jag är inte superman you know. Till sist kom de hem och då blev bebisen tyst direkt när mamma kom. Jaha, jag som testade allt förutom att operera om mig till hennes mamma.

Drog direkt efter det då klockan var tolv. Var hemma i två timmar och bytte kläder och sånt tråkigt. Tog sedan bilen till Varberg. När jag var i Varberg visste jag inte vart jag skulle så fick ringa Vikkis väns mobil då de var i replokalen och bristen på sändning slår ut telefoner där fast Luddes äger på sändning trots alla andras failande.

Så Ludde fick ställa sig vid vägen så jag visste vart jag skulle köra. Hade dock aldrig sett Ludde innan men det var inte så svårt att missa en lång kille i svart hår och solglassögen (som sedan gick sönder :/). Så jag kom fram pakerade och gick till replokalen. Hälsade på resten av folket och en speciell Hand! hälsning till Vikki V. De skulle repa igenom lite låtar så jag lyssnade på det sen packade vi bilen med instrument och förstärkare. Volvo s8o är en fetto bil men bagaget är tiny. Vi fick dock plats med allt tack vara Chems och hans perfekta känsla för packning och stenar.

Efter det drog vi till lite hus och en affär. Öl och cola samt iPod. Efter det började tiden bli lite tajt då de snart skulle vara på soundchekning i Falkenberg. Vi drog, road trippade över motorvägen och sen var vi vid Falkhallen. Bar in saker till backstage delen någon gång efter det och alla fick en ful fast fin backstage pin. Vi checkade också lite på Vains Of Jennas soundcheckning. Lät fint och allt sånt.

The dudes som röker gick ut för att röka så jag följde med då jag snart tänkte dra. Jag pratade med Honk när jag plötsligt får en arm runt mig, jag är seg i hjärnan men inser rätt snabbt ändå att det är JP. Pratar lite snabbt med Jacki och JP innan jag känner att nja nu ska jag dra hem innan jag ska hit igen.

Drar hem, klockan är snart sex då Johanna kommer hit så vi sedan kan dra till Falkhallen igen för the show you know.

Fortsättning följer senare I guess........Stay tuned!

// San Suicide är sjuk.

I'm into fashion just because of you. Backstage och dum i huvudet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback