Aktivitetsnivå = låg

2014-11-16 @ 18:16:27 Permalink Fail Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hade glömt bort att jag har en blogg. Heh. Illa. Blir inte att jag hinner tänka på så mycket mer än jobb under vardagarna. När jag kommer hem äter jag och spenderar lite tid med min sambo och på helgen sover jag och hittar på saker. Den här helgen har vi spelat en massor ^^

Imorgon är det jobb igen, dock verksamhetsplaneringsdag så kommer se lite annorlunda ut. Dock inte tidsmässigt, är dags att vakna 4.40 som vanligt och vara hemma strax efter 19.30 på kvällen.

Snart jul!! Tips på god glögg med smak??

Kommentarer

Postat av: Astrid

Kom på att du hade en blogg ;-) ja, det verkar tufft med långa resor, hoppas du åker tåg! Så du kan vila och blogga och läsa nåt kul på vägen.

Svar: Ja jag åker tåg och buss så det går bra. Sover mkt under färden. De har börjat med direkttåg nu från Örebro till Eskilstuna så jag slipper sitta och vänta på tågbyte 1 h per dag. Får sova en halvtimme längre varje morgon nu så det är skönt :)
San Suicide

2014-11-21 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback