kOrt hår. oMg.

2014-03-18 @ 12:32:36 Permalink Flum Kommentarer (1) Trackbacks ()

Klippte mig igår, eller frisörskan klippte. Kändes läskigt. Klippte av fler cm än jag först tänkt. När jag väl satt i stolen med det där förklädet or whatever strypt runt min hals sa jag eh sure klipp lite till. Var så slitet efter dreads och färgning ändå så behövdes. Men känns såklart galet ovant och fruktansvärt kort. Men växer ju? Och än är det mössväder så om jag tycker det känns för konstigt så är jag räddad från att tänka så mycket på det ett tag framöver.

Här är en bild, gick inte att koppla instagram till bloggen atm av nån anledning. Yo.
http://instagram.com/p/lpk-ZFlQQU/
 
 

Kommentarer

Postat av: Astrid

Det blev ju bra! Och så kort är det inte. ;-)

2014-03-25 @ 15:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback