Halvt på väg hem.

2014-03-05 @ 19:51:00 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sitter på tåget till Stockholm just nu. Väl framme i huvudstaden ska jag byta tåg och dra till ett annat som går till Arlanda. Där väntar ett flyg som beräknas ta mig några mil norrut, till Umeå. Till staden som var mitt hem i tre år. Tre år som var fyllda med snö, skratt och tårar men framförallt värme. Värme från extra familjen. Love is all you need!

Det är hem till dem jag ska nu. Ett par dagar. Innan jag och Rancid tar tåget vidare till Luleå. Till staden som varit mitt hem i snart ett år. Och som snart inte längre är det. Skolan närmar sig sitt slut. Sitt riktiga freakin' slut. Skumt men skönt. I tell you bro, it feels good!

Skriver mer en annan dag. Vet inte hur försenat tåget är så borde snart packa ner datorn..Men vill tillägga att jag har haft det bäst hos bästa killen (MIN). Saknar honom redan 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback