Flyttat

2014-06-29 @ 16:51:56 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu bor jag inte längre i Luleå utan bor hos Kristian. Känns skönt och mysigt!

Mamma och pappa (tack tack!) flyttade ner allt från Luleå så nu är alla saker nere med. Lägenheten uppsagd och klar. Så allt som återstår nu är att jag får ett jobb efter sommaren. Ansökte om en tjänst inom polisen i Karlstad, hoppas verkligen jag får den. Hade varit perfekt! Återstår att se hur det blir.

Har jobbat fyra nätter i rad och är nu ledig en vecka. Ska dra med älsklingen till Stockholm imorgon då det är Rolling Stones på tisdag. WOHOOO :D Och på torsdag blir det Karlstad för Putte i Parken. Gött det med!

Saknar Rancid och har inte hunnit sätta mig ner och skriva av mig om hans död. Blir ledsen direkt när jag tänker på honom. Han var ju så liten och söt. En katt som inte riktigt var som en katt utan en liten lång pälsig bebis :)

Kommentarer

Postat av: Kaffehörnan

Godmorgon vad mysigt med flytt. Önskar en fin dag

Svar: Tackar! Hoppas du får en fin dag med :)
San Suicide

2014-07-23 @ 08:35:57
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback