Finaste blommorna från finaste pojken.

2014-04-17 @ 12:33:00 Permalink Awesomeness Kommentarer (0) Trackbacks ()



Fick en fin blombukett med blomsterbud när jag och finaste pojken varit tillsammans en månad. Fint! Blev rätt överraskad. Kom nån förvirrad snubbe med taxi och levererade dem, that's how they roll in Norrland. Tog med blommorna på en tågresa på 4h till Umeå. Skulle flyga dagen efter och kändes inte värt att låta blommorna stå i Luleå och vissna. Att torka dem kändes också lite synd, de var så fina vid liv. Allt med Kristian har varit romantiskt. När vi blev tillsammans var det t o m precis utanför ett slott. Kanske borde skriva en saga? ^^

Kristian gör fina saker hela tiden. Försöker ge tillbaka lika mycket som jag får, men är svårt. Är inte lika bra på sånt där. Vet inte riktigt hur det funkar. Är inte van vid att få sånt där fint eller höra fina saker.. Min första pojkvän sa väl knappt ens grattis när jag fyllde år, så säger väl en del..

Hur gör ni? Vad för romantiska saker har ni varit med om eller gjort?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback