Pannkakor och plugg.

2013-10-23 @ 18:50:56 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag har jag och Rancid ätit pannkakor. Jag har handlat och pluggat. Har en inlämning på fredag, den är klar sedan ett par dagar tillbaka, men har en till som ska in på tisdag. Den är jag lite orolig över men har kommit igång hyfsat bra med den nu så borde hinna. Blir mycket plugg i helgen men efter examinationen på tisdag så blir det tåg ner till Ume. Så blir ett par dagar av chill.

Nästa kurs börjar den 4:e. Så kommer "bara" läsa två kurser i november. Ska bli skönt. Lätt att blanda ihop böcker och annat när man läser tre kurser samtidigt. I slutet av november får jag ett uppehåll från kriminologin med. Ska bli skönt! Innan dess är det dock gruppdiskussioner och hemtenta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback