Apatisk reflektion.

2013-10-28 @ 20:43:48 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Känns bra att åka till Umeå imorgon. Börjar känna mig lite apatisk och tror folket där kan ändra lite på det. Funderar på om jag börjar eller redan är skoltrött. Får påminna mig själv då och då att det inte är så långt kvar. Snart behöver jag inte studera mer. Är snart jul och ett par veckor efter det så så är det bara vårtterminen kvar.

Nästa helg igen kommer finbesök från Göteborg. Så då blir det lite kul i Lule med. Heja Johanna och Sandra!

Resan till Marocko passar även den bra. Känns som en liten paus mitt i allt kan vara bra. Under resan så läser jag bara en kurs med så missar inte allt för mycket.

Well. Dags att packa väskan inför imorgon. Efter seminariet drar jag och Rancid. Tåg i 4h. Wooooho. Tänkte passa på att läsa ut en krim-bok på den turen..Om jag inte somnar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback