Snart Island!

2013-03-03 @ 22:42:43 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Imorgon är det skola hela dagen fram till kl 15. Sen blir det raka vägen hem. Packa ihop Rancids saker å gå och lämna honom hemma hos Ruth som är snäll och tar hand om honom medan jag äventyrar på Island.

Åker till Island först på morgonen nu på tisdag men eftersom flyget går vid 7 från Stockholm och jag bor i Ume (första flyget till Stockholm går typ vid den tiden) så får jag flyga ner redan imorgon kväll. Får softa å dryga på Arlanda ett par timmar. Varit med om värre väntan på flygplatser så jag ska nog klara mig bra.

Kommer byta flyg i Oslo där jag även möter upp David som ska följa med. Lite synd att jag inte har så mycket väntetid i Oslo istället för i Stockholm. Då hade jag nog hunnit träffa min bror lite.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback