Rancid på besök.

2013-01-29 @ 23:06:13 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Rancid besökte visst korridoren nedanför innan idag. Jag tänkte gå ner för att se om han ville komma in då det hade varit ute en stund. När jag kommer ner från första trappan hör jag honom. Undrar var ljudet kommer ifrån då jag inte kan se honom. Inser rätt snabbt att han sitter på andra sidan dörren. Han är instängd i en korridor. Han jamar och vill komma ut. Jag ringer på hos nästan alla som bor i korridoren, när jag är på den nästsista personen så kommer hon och öppnar. Tror hon sov. Men Rancid behövde ju komma därifrån. Han ska inte vara där.


Just nu är han ute. Ska se om han vill in snart. Sen ska jag sova. Måste upp tidigt imorgon. Plugga plugga plugga. Känner mig lite lost på den här uppgiften. Lite panik.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback