Meh.

2013-02-13 @ 15:54:03 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Känner mig tom. Lite halv. Lite för likgiltig.


Saknar. Eller? Saknar jag verkligen honom? Eller saknar jag någon att sakna bara? Jag vet inte. Han är snäll och bra och allt men inte alls vad jag egentligen faller för. Kanske är det bra. Spelar inte så stor roll. Han bor ändå på andra sidan jorden. Bokstavligt talat.

Det är något med honom dock. Eller vill jag bara att det ska vara det?

Jag vet inte. Gillar sättet han pratar på. Haha. Inte tillräckligt stor anledning för att gifta sig..

Det som är bra är att jag kanske har lärt mig att gilla de som är bra för mig? Musiker i all ära men de är fan inte lätta att leva med. Inte för jag vet om en forskare är det heller? ^^

Alla hjärtans dag imorgon. Kunde inte bry mig mindre. Det säger jag inte bara för jag ska låta tuff eller nåt utan för att jag faktiskt inte bryr mig. Visst, hade kankse brytt mig om det stod en bukett blommor på bordet när jag kom hem, dunno. Antagligen inte. Mer värt att få blommor på en random dag än på en "måste" dag. Whatever.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback