Mat. Sömn. Socker.

2013-02-20 @ 19:14:28 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ge mig den 25:e nu?

Igår låg jag och tänkte på pizza. Kunde inte somna. Planerade hur jag ska laga min pizza. Vad som ska vara på. Hur bra det kommer bli. Kan frysa in och ha massa pizzamåltider redo i frysen.

Innan tänkte jag på marsipan. Åh så gott det hade varit. Eller mandelmassa. Eller chocklad..

Kan ju tro att jag är tjock. Är nog det på insidan. Har inte råd att köpa godis eller onödig mat just nu. Är inte rik nånstans. Men snart är det måndag å då ska jag unna mig en chockladkaka och allt jag behöver för att baka min pizza ^^

Tills dess blir det studentmat. Har två klubbor kvar. De ska jag försöka spara till helgen. Lär ju gå sådär med tanke på att jag åt två innan, haha. Jag och socker är bästa vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback