VOMIT.

2013-04-10 @ 22:27:20 Permalink Fail Kommentarer (0) Trackbacks ()


Idag har inte varit en mysig dag. Vaknade. Mådde illa. Men kunde inte stanna hemma då jag skulle ha möte med studievägledaren. Precis när jag tänker gå ut genom dörren så måste jag spy. Så spyr. Sen drar jag ner till campus. Lite rädd att jag ska spy ner min studievägledare. Klarar mötet. Men när jag går ut ur byggnaden känner jag att jag är på väg att spy igen. Hinner inte till den andra byggnaden så får spy i snön....Mindre nice. Hade bara galla att spy då med. Mysigt. Hoppas ni inte äter när ni läser det här..

Mår bättre nu. Har dock mycket att plugga ikapp imorgon. Hela dagen idag försvann. Fuck.

När jag kom hem så somnade jag då kroppen var helt slut. Vaknade upp vid sju och då kom Rancid in. Dock  var Rancid i behöv av en dusch. Av alla dagar.....Han har lång päls så hade fastnat avföring i den. Nasty. Hoppas återigen att ni inte äter atm. Rancid mår bra annars. Han var inte jätteglad innan. Duscha är inget problem, vatten gillar han men han vill inte vara instängd i badrummet (vilket han måste för annars blir det blött och kaos). Nu ligger han och sover och ser nöjd ut. Han fick godis efter duschen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback