Så börjar vi om igen.

2012-09-07 @ 11:13:15 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

En vecka har hunnit springa förbi sen jag var här sist. Bloggen har hamnat längre och längre ner på min lista av saker jag orkar. Vissa dagar har jag haft annat för mig, andra dagar har jag inte gjort något förutom att försöka sova bort ångesten.


Kan snabbt nämna att Lady Gaga var helt otrolig. Bland det bästa jag sett. Hon berörde varje individ som var på spelningen. Happy tears! Tack Gaga för att du fyllde mig med lycka.

Igår började den ena kursen som jag läser just nu, kritiskt tänkande. Min andra kurs börjar först nästa vecka. Jöken. Juridik. Yay. Det är lite påfrestande ibland att läsa två kurser samtidigt. Men det går. Kommer senare under terminen dumt nog läsa fyra kurser samtidigt. I'll make it somehow.

I slutet av oktober åker jag och fina vänner till London för att se Wednesday 13 och äga under halloween. Ska bli kul. Ska bli skönt. Kommer behövas. Andetag i staden som är mitt hem. Ett av mina hem. Har tre. Sverige, London och Svalbard. Svalbard är finast, London roligast.

Jag ska försöka skriva mer, bättre och oftare. Är det tomt här, om jag håller mig borta för länge så är det förmodligen mycket med skolan, annat eller ångest. Jag dyker alltid upp förr eller senare. Nu ska jag göra ordning mig för fika med filosofer.

Och just det, lilla pälsbollen Rancid Ramone är numera ute helt själv. Jag låter bara han vara ute på dagarna/kvällen. Vill ha han hemma än så länge på natten. Han får vara ute några timmar åt gången. Går bra. Var lite jobbigt ibörjan, innan man visste hur han skulle klara sig ute, eller hur han skulle hitta hem och inte bli inlåst i en annan trappuppgång. Paniken som fanns över att han skulle springa bort.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback