Falkenberg.

2012-09-23 @ 21:51:41 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Är nere i Falkenberg nu. Invigde västkustsbesöket genom att äta bröd med sås igår. Underbart!

Idag hag jag och brorsaaaahn följt med mamma och köpt en iPad. Käkat tahibuffé med familjen + fasterN. Sen har jag sett serier och somnat. Vaknat. Ätit kvällsmat. Sen sett serier igen. Tanken var att jag skulle pluggat juridik. Gjort klart allt inför inlämningen i avtalsrätt som är på tisdag. Blir till att göra klart imorgon. Ska låna en bok som underlättar lite. Är van vid att biblioteket öppnar tidigt eftersom det på campus i Umeå gör det. Men icke. Här nere öppnar de först klockan 11. WHAT? Soft att jobba där eller vad? Sovmorgon everyyyyyy day.

Mammi åker till sjukhuset på tisdag. Läggs in på förmiddagen. Operation på onsdag. Trots att jag är hemma nu så har det inte blivit mer verkligt. Förmodligen för jag undermedvetet trycker bort det. Försvarar mig själv genom att inte förstå.

Rancid har inte vält ner ellet tagit sönder något än. Han ligger just nu i en minikorgstol. Perfekt för honom.

 

Konstig fågel som chillade järnet på stolen.



Ace of Spades.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback