Jul.

2012-11-25 @ 17:58:00 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Till er som funderat på att ge mig något i julklapp.
 
Först vill jag säga att ni inte borde köpa något egentligen då jag inte är rikast atm och inte kommer kunna ge så mycket till er :/
 
Jag är 22 så julen handlar inte om presenter. Det gör den mer när man är liten. Även fast det inte är viktigast så är det en viktig del. Väntan och längtan efter tomten och klapparna.
 
Jag är glad att jag kommer hem till Falkenberg redan den 13:e december. Att jag får spendera förberedelserna och dricka glögg med min familj. Med tanke på allt som hänt de senaste månaderna så betyder det mer än någonsin. Eller, det har betytt lika mycket innan men inte med samma medvetenhet.
 
Om ni trots allt vill ge mig något så önskar jag mig det här:
 
- Bidrag till balettkurs (1600:- så som student skulle ett bidrag vara fint och gå till något mer vettigt än godis)
- Bidrag till resa
- En sminkpalett (en sån med många olika färger och nyanser)
 
Så, nu vet ni min lista :)


Jag har redan allt jag behöver. Jag har er.

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback