Havet är djupt. Och blått.

2012-11-25 @ 16:46:00 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()


Pastellfärgen är på väg att bytas ut mot en mörkare och starke blå färg. Tror jag kommer trivas bättre i det. Lite osäker på färgen än. Att vara blondis blev jag så van vid.

(Jag sover mer eller mindre på bilden, togs efter en heldag och helkväll av juridikplugg. Kunde knappt hålla ögonen öppna.)


Old bild. På väg från Oslostaden till flygplatsen för att flyga vidare till Svalbard. Var sista solen jag såg på en vecka.



Haha. Seriöst, hur grymma är inte de gula plattfiskarna? Jag älskar dem. De ser så glada och barnsliga ut. Nån gång ska jag ha ett par gula fiskar i mitt hem. Jag gillar inte fiskar men jag kan göra ett undantag för dem här. Kolla på dem, går inte att neka dem inträde till ens hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback