Blueee

2012-11-20 @ 19:02:08 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Trots min intensiva trötthet som verkar värga släppa taget så går skolan bra. Läser två kurser just nu. Så det kräver tid och energi. Energi som inte riktigt finns. Det går dock bra för mig, jag följer min planering. Är före i kurserna.

Ikväll ska en uppgift i juridiken in, den är färdigskriven sen ett par dagar tillbaka. Funderar på att börja på nästa uppgift inom området. Senare ikväll, närmare bestämt kl 22, så har det online-möte med projektledningsgruppen. Idag tog jag tag i uppdragsplanen. Hoppas vår grupp kommer igång snart, jag kommer inte kunna vara den som drar där då jag måste kunna lägga fokus på juridiken med.

Flyg är beställt så jag och Rancid åker ner till Göteborg den 13:e december. Ska bli nice. Saknar min syster och alla andra.



Blueeeee.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback