The air around me still feels like a cage.

2012-05-02 @ 10:25:47 Permalink Fail Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ångest hela natten. Wow. Alltid lika fantastiskt underbart..

Skrev för ett tag sen att jag tänkte höja medicinen. Ja. Så illa kändes det då. Lyckades få det att vända lite så dissade att ringa läkaren. Why? För jag har inte tid just nu med biverkningarna som en höjning innebär. Kommer sova bort någon vecka. Vilket inte är det ultimata när man är mitt uppe i ett uppsatsskrivande.

Så därför försöker jag vänta så länge det går. Just nu funkar det.






Du gör mig glad, men avsaknaden av dig gör mig ledsen.

Kommentarer

Postat av: jennyfer

finaste! know the feeling.... ångest suger.

vi borde bo närmre varandra, ÅTERIGEN! gaaah.



du dödar min ångest, tack <3

2012-05-03 @ 01:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback