Tidig morgon blev sen förmiddag.

2012-03-17 @ 12:54:20 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Katten envisades med att tvinga mig gå upp flera gånger om. Han ville busa och bråka. Han rev ner grejer från hyllan. Jag lyfte ner honom och förklarade för honom att man gör inte sådant, speciellt inte kl 5 på morgonen. Han fortsatte såklart. Höll på så ett tag. Tillsist somnade jag om men då var klockan halv åtta tror jag så sov drygt två timmar till.

Jag som hade tänkt gå upp runt åtta och plugga. Yeah right. Blev inget med det. Lilla Rancid Ramone's fel..Han valde dock att mysa sen när han insåg att jag var för trött för hans hittepå.

Har hunnit plugga en del nu ändå. Medan jag åt frukost skrev jag ner lite rader. En sida. Vilket var det jag hade som förmiddagskrav. Uppsatsarbete i Social Work in Sweden.

Aja, nu drar jag till stan för sista passet på Littfest!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback