Står inte längre CREW på min rygg.

2012-03-04 @ 15:37:26 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Då var årets festival över. Var kul fast man fick ont i fötterna!

Hoppas vi ses där igen nästa år ppl.

Dagarna gick mest ut på att vara en duktig publikvärd och valla fåren/besökarna in till rätt garderob, rätt scen samt ge dem spelscheman. Helt enkelt vara trevlig och glad. Igår fick jag en annan uppgift på kvällen. Vakta backstage. Ja. Det var väl kul det med men besökare är roligare än artister. Så är det bara. Fast var otroligt skönt att få sitta ner och inte stå upp. Den bästa fördelen med att vara backstagevakt. Heh.

Sen kände man sig väl lite dum när banden antog att man visste vem dem var. Sorry dudes, jag kan inte ha koll på om alla med långt hår och svarta byxor spelar i ett band eller inte. De sprang nästan förbi ibland. Jag bara vänta! Och slänge fram min lilla arm som blockning. Till alla avundsjuka små jobbiga människor, jag fick ta på era favorit bandkillar. In your face. Fast jag skulle helst slippa. Känns som man kommer bli sjuk p.g.a det. En del artister var trevliga dock, fast jag insåg inte först att de var artister..haha. Fy vad illa..Men var mörkt så man såg ju inte förrän de var nån cm bort.

Lite kul dock att lilla jag lyckades stoppa stora brutala dudes som hade vip-kort men inte tillträde till backstage utan endast vipbaren. De skulle kunna blåsa på mig och jag skulle ramla. Heh. Var en del tjejer, en del killar, en del annat som försökte ta sig in ibland. När jag sagt nej jag får tyvärr inte släppa in dig så gav de mig hundögon, suckar eller kom igen snälla, bara 5 min. NEJ är NEJ så NEJ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback