Revben.

2012-03-05 @ 11:33:29 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Katten mår bra igen. Var säkert något med päls i tarmarna men nu är han sådär vanligt busig och envis ^^ Eftersom han hade kräkts en del så fick han riktigt fin mat igår, och dubbel portion. Samt kattgodis.

Mitt revben däremot, hm nä. Har en spricka i det. Illa. Jag hostade? Huh? Hostade inte ens mycket. Jaja, det läker ju det med. Bara lite jobbigt att ta sig ur sängen (så det blir när man är old? oh nooo). För att jag skulle bli lika glad som Rancid så köpte jag godis till mig med.

So far idag har jag hunnit packa (allt förutom datorn!). Kattens grejer är packade med så senare idag lämnar vi stället och låter växterna har fest (förhoppningsvis överlever dem).

Något annat? Well, drar till Falkenberg/Göteborg i april. Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback