Mini-tiger är sjuk..?

2012-03-04 @ 15:43:47 Permalink Foto Kommentarer (0) Trackbacks ()



Min lilla bebis har inte mått så bra. Han har spytt underligt. Inga hårbollar och inga växter eller annat som inte ska vara i hans mage i spyan. Mysigt att läsa.
Verkar lite bättre idag dock. Han har druickt bra med vatten men jag vet inte, känns inte okej än. Kan han vara förstoppad kanske? Avvaktar idag och håller koll. Får ringa vet imorgon annars och höra. Lilla bebisen måste ju få i sig riktigt med mat och må bra.

På tal om att må bra. Alltså mitt revben dödar mig. Vet inte vad jag har gjort, om jag ens har gjort något. Gör ont på vänstra sidan i/runt det nedersta revbenet. Var knepigt att sova i natt. Var svårt att ta sig ur sängen i morse. Var svårt att klä på sig. Får väl se vad som händer med mig med och kanske ringa läkaren (vilket jag ändå måste då jag behöver förnya mitt recept).

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback