Tiden tickar.

2012-07-17 @ 21:32:32 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jobbar mest hela tiden. När jag kommer hem från jobbet så sover jag mest. För jag är oftast galet trött. Inte för jobbet är så jobbigt. Utan för jag behöver mycket sömn vilket jag inte får om jag slutar kl. 22 och börjar igen kl. 7.

Nu har jag bara två pass kvar denna veckan. Imorgon och på torsdag. Börjar tidigt båda dagarna så det är skönt. Även fast det är segt att gå upp numera. Jobbat lite extra då jag tog på mig två pass. Ett igår och ett idag. Förra veckan var jag bara ledig onsdagen så kan säga att det kommer bli nice att vara ledig till helgen. Man behöver vara ledig lite. Och varannan helg tycker jag funkar finfint.

8 dagar i rad är kanske inte det ultimata men fick bli så. Uppskattar ledigheten mer när jag väl får den om inte annat ^^


Är kent i helgen så längtar!!



Snart jul igen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback