Feber och metal.

2012-01-12 @ 13:44:19 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Varit för sjuk för att orka skriva in lösenordet till bloggen. Haft feber och varit yr som en virvelvind. Inte kunnat stå upp för länge eller göra för mycket. Meeeeeen nu börjar det kännas bättre och har två dagar kvar av antibiotika så sen friskförklarar jag mig själv!

Har inte tid att vara sjuk. Åker ju till Svalbard till helgen. Vilket innebär att det nog är en bra idé att börja packa snart....

Kan meddela att jag kommer jobba på House of Metal här i Ume. Ska bli kul att se hur det fungerar på den festivalen då jag numera har ett par arbetspass på andra festivaler bakom mig. Ska ni dit så let me know!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback