Hola.

2012-12-16 @ 19:04:05 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har möte med juridikgruppen online nu. Har färdigställt allt inför mötet med projektledningen imorgon. Så nog allt har jag fått nåt gjort trots att jag sovit bort hela dagen.
 
Sovit då jag haft ångest. Jobbig ångest. Falkenberg framkallar sånt ibland. Eller ja. Ofta. Var hos lite folk igår. Var väl kul och trevligt. Gick ut en sväng, träffade coolt folk och jobbigt folk. Så som det alltid blir här. Samma sak. Varje gång. Alltid. Verkar inte som något förändras eller egentligen händer här.

Sen gick jag hem. Då började minnen från förr dyka upp. Från de där dagarna som var de värsta i mitt liv. När Viktor var borta. När jag trodde han var död. Gick på exakt samma asfalt, samma gångväg, samma allt. Och trots att det som hände har hänt för ett bra tag sen så blev det lika verkligt igår när mina fötter gick i samma fotspår.
 
Jaja. Nu ska jag fokusera på familjerätt. Hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback