Ångestdagen igår. Idag spel och plugg.

2012-12-28 @ 14:30:07 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår ägde ångesten mig nästan hela dagen. Sov mer eller mindre bort det mesta. På kvällen färgade jag bort lite mer av de blåa nyansern i håret och pluggade. Börjat på hemtentan i etnologi.
 
Lämnat in tredje uppgiften i projektledning med (deadline 5:e januari). Så nu inväntar jag nästa uppgift som är den sista individuella i den kursen. Utöver den är det en slutrapport som ska vara klar den 10:e januari.
 
Inte för ni bryr er men det underlättar väl för mig att göra en lista på vad som är kvar, sen så kanske det är lättare att förstå varför jag inte svarar så snabbt på sms eller nåt:
 
Projektledning:
- Slutrapport
- Inlämningsuppgift 4
 
Ritualer i samhället:
- Hemtenta
- 3 gruppredovisningar
 
Juridik:
- Tentamen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback