Tidig tvätt.

2012-04-23 @ 18:00:45 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tvättade som vanligt klockan 7 på morgonen. Var helt förstörd när jag var klar. Var TRÖTT. Sov inte så mycket i natt så att gå upp tidigt och tvätta gjorde inte livet lättare. Inte för det är svårt att tvätta..

Somnade om sen, efter tvätten, vid halv tio ungefär. Sov till två. Säger ju en del hur förstörd och TRÖTT jag faktiskt var. Blä.

Nu funderar jag på vad jag ska äta. Pasta kanske. Det har jag hemma. Funderar på att smita iväg till Ica och köpa något litet. Lök kanske? Ah vet inte. Mat är klurigt ibland.





Inte så mycket snö kvar! Dock kommer det väl mer i veckan..



Äter inte fisk. Är veggiiiiis. Men tog kort på några (dessvärre döda) på Coop. De fick en fin discobelysning så de ser nästan glada ut. Men det är de nog inte. För de kan inte känna något. Eftersom de är döda.

Ibland kan man vara lite avundsjuk på de döda fiskarna i frysdisken. Bara ibland. För ibland är det inte underbart att känna. Don't get me wrong dock, är helt underbart att känna med, ibland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback