Skatepojken.

2012-04-15 @ 15:57:03 Permalink Foto Kommentarer (0) Trackbacks ()

Bilderna har jag bara snabbt fixat via Instagram så kvalitén är egentligen bättre men palla lägga in bilderna. Lättare att bara kopiera..heh.


Trött tjej som väntade på Skatepojken.



Hängde i Falkenbergs park med Skatepojken. Han åkte, jag såg på. Är ju bara en snöåkare än så länge.
Ungen på bilden var för övrigt det gulligaste jag sett.



Återigen en dag i parken med Skatepojken. Två skaters som softar i solen. Det gjorde jag med.



På en mack någonstans på väg till Småland. Servetten som fixar va.



Inomhuspark i Jönköping. Var där med Skatepojken (oväntat..) och några av hans vänner. Dåligt väder ute så fick hänge inne.



Snygga kaniner i hallen. Passande påskigt.



Fin fin kanin.



Trött tjej igen. Hängde på balkongen när Skatepojken jobbade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback