Skate n' Shoes

2012-04-23 @ 17:51:39 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()


Köper nog en present till mig själv i veckan. Fyller inte år än men om den finns kvar i slutet av veckan så får det nog bli pre-birthday for me.


Om någon vill ge mig en present när jag fyller år så kan jag fint och glatt tipsa om de här skorna. 350 kr ungefär.
Skor - Women - Platåskor - Demonia Clash 430
Egentligen egentligen, så vill jag ha de här skorna en massa. Dock kostar de som minst 900 kr. Så är lite way too much atm. Men en dag blir dem mina, oh yes they will.

En sak jag måste köpa med innan jag kan börja lära mig åka skateboard är hjälm. Har ju en, som jag har när jag åker snowboard men den är nog liiiiite för varm för sommarskate. Borde även köpa knäskydd. Eftersom mitt högra knä lätt dör. Igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback