Rosa tröja.

2012-04-21 @ 13:09:59 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Tröjan som jag beställde för ett tag sen är nu hemma hos mig. Yeah!


Igår var en rätt mindre kul dag. Panikångest kan ju dö. Men nu ska jag inte vara depp och gå igenom allt jag gick igenom igår, är ju en ny dag. Så då ska man väl sluta vara sad och party istället. Mhm!

En liten kul sak fast ändå inte så kul var att jag blev tillfrågad om jag ville vara modell till ett skivomslag. Heh. Hade säkert varit kul. Lite iaf. Men befinner ju mig återigen i Umeå så tackade fint men bestämt nej. Bilden skulle tas i södra Sverige. Lämnade ju precis den platsen.

Har slängt i väg lite fler jobbansökningar inför sommaren. Att det ska vara så krångligt att få tag i vissa chefer. Aja. Vi får väl se hur det blir till sommaren. I värsta fall får jag väl göra mitt bästa och leva på det jag får tillbaka på skatten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback