Heart Attack.

2012-04-23 @ 22:53:53 Permalink Genom pennan i min hand Kommentarer (2) Trackbacks ()


I mitt hjärta finns sår, blödande spår från dig.





(nåt ofärdigt 2011)

Behöver egentligen skriva av mig. Skriva ner ord. Trycka ner pennan mot pappret. Pressa så hårt att det nästan går sönder. Fast jag kan inte. Jag har ingen ork alls. Då är det lite illa. Det är alltid när jag mår mindre bra som det dyker upp ett behov och en kreativitet i mig. Dock är jag ibland en individ med bristande energi i just de här tillfällena. Då när jag behöver det som mest. Skriva ner ord. Trycka pennan mot pappret. Pressa så hårt så det nästan går sönder. Så hårt så det nästan går sönder, istället för mig.

Kommentarer

Postat av: jennyfer

åååh ja saknar dig. detdär med ont i hjärtat å i själen är jobbigt. känner av det nu så borde verkligen sova.



jag vill ha dig här nu! så vi kan äta glass å glo film å skratta åt lyktstolpar å annat onödigt så som sås runt munnen..... ååååååh va ja saknar dig.



du dödar min ångest, hur mycket som helst. det tackar jag för. återigen,. du är en förjävla fin vän, en av mina bästa. kom snart så vi kan glömma allt! <3

2012-04-24 @ 01:08:03

Postat av: San

Du är finast och bäst <3



Saknar dig!

2012-04-25 @ 13:06:41
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback