Brottsoffer.

2012-04-23 @ 17:55:19 Permalink Fail Kommentarer (0) Trackbacks ()

Funderar hit och dit på den just nu mindre underbara uppsatsen i kriminologi b. Funderar på att välja att skriva om brottsoffer. Mer exakt är inte min formulering av frågan. Än. Ska till campus imorgon och utöka min hög med böcker på skrivbordet om just det ämnet.

Vad är ett brottsoffer? Och vad innebär det att vara ett brottsoffer? Vad finns det för övergripande attityd/attityd till brottsoffer i samhället?

Hej. Jag behöver tänka mer. Mår dock inte helt awesome. Tänkte ringa min läkare på onsdag och kanske ta steget och höja medicinen. Går bara en gång till. En sista gång. Sen får jag testa andra eller nåt. Gah. Ångest är onödigt. Mhm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback