B. B-uppsats. Brottsoffer.

2012-04-25 @ 12:23:11 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Just nu är det 13 böcker som ligger spridda i närheten av sängen. Där jag har börjat mitt pluggande. Åh vad det är tråkigt att läsa och anteckna viktiga sidor. Känns skönt att jag har kunnat börja nu dock. Att frågan/frågorna är relativt fastställda och att jag kommer kunna disskutera b-uppsatsskrivandet med duktiga Emma.

Ska försöka hinna skriva klart syfte, frågeställning, metod och delar av teorin denna veckan. Eller i alla fall klart med metoden. För Emma är grym och är nästan klar. Innan jag egentligen har börjat. Haha! Åh tänk om man var så smart. Har en tenta nu i maj med men den förtränger jag lite nu. Hinner plugga till den. Hoppas jag. Heh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback