Zombiehjärna

2011-10-17 @ 21:11:35 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är kanske gott! Jag vet inte. Funderar på att ta tag i The Walking Dead ikväll..Andra säsongen har ju börjat nu.

Imorgon ska jag nog leka turist med Sandra. Säkert hänga i stan och leta efter fina saker. Fika med, säkert. Om jag inte sover för länge ^^

Ätit tacos ikväll med Johanna. Så duktiga vi är. Och gott blev det. Min mage är fylld och nöjd. Tvättade håret för en liten stund sen med ett balsam som luktar POLKAGRIS! Hej vadå love på det.

Fluminlägg, blir lätt så på kvällen. Kan avsluta med att skämten på anti-joke är brutala. Fast roliga.

EX:
How do you make a plumber cry?
You kill his family.



(fan vad hemskt..men ah jag skrattar ändå..är kanske en dålig människa.......)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback