tÄnta och ÄnhÅ

2011-10-07 @ 17:31:57 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tentan i morse gick mest sannolikt bra. Fort gick den med. Återstår att jubla först om 10 arbetsdagar, man vill ju inte ta ut något i förskott men det kändes bra iaf.

Ikväll blir det jobb på NH. Hårdrockstema ikväll så ska slänga på mig min nya klänning och skor. Tog på mitt senaste skal till iPhonen nyss, ett kassetband så det passar kvällen utmärkt. Ett GameBoy-skal kommer hem till mig om någon vecka med. Finfint!

Lagat indisk mat som en gud idag. J*vlar i havet vad jag kan alltså ^^ Blev mycket gott!

Vet att det är brist på bilder och det ska jag väl fixa till på något vis snart. Sandra bad mig visa piercingarna, mm kanske det! Vill helst vänta tills de har läkt, finast då men vem vet I might give you a sneeeeak peeek.

Kanske blir snö nästa vecka btw.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback