Stronger than before.

2011-10-10 @ 21:55:43 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag är lycklig även om jag ibland är ledsen. Det är helt underbart hur rätt en del saker känns och gör andra saker mindre betydliga.

Tack vare Ume-föräldrarna så har Umeå funkat för mig. Jag trivs här vilket mest beror på dem. De är min lilla familj här. En helt underbar sådan. Som alltid finns där. Jag är oerhört tacksam för det.

Människor som gör mig glad dagligen eller nästintill är mina fina vänner. Får brev från dem vilket alltid gör mig glad. Att komma hem efter en seg dag och kolla posten och hitta ett fint brev får en alltid på bättre humor.

Sms och annat trams från en söt liten pojke är aldrig fel heller. Speciellt inte när han får en att skratta. Delad humor och inga murar eller vakter nånstans, man pratar utan att ha begränsningar. Kanske låter fel och dumt, men det är det inte. Tänk en gång till. Är underbart att kunna prata med någon helt avslappnat. Råkar kanske tänka på personen lite för mycket. Svårt att låta bli ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback