Spöke.

2011-10-13 @ 17:17:56 Permalink Fail Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sitter å softar och helt plötsligt hör jag värsta KRASCH från badrummet. Tänker vaaaa faaaaaan och går dit och kollar. Kul. Krossat porslin och glas överallt. Jag som inte känner glas är inte en sådan som bör städa upp eftersom jag först märker glaset i handen när jag ser blodet. Gick bra dock. Tror jag klarade mig.

I alla fall, lampan kraschade i handfatet som i sin tur tappade en liten bit av sig. Gah. Palla med sånt trams. Kvartestsvärden är inte på jobbet nu heller så blir att återkomma en annan dag. Jag blir trött. Jag gjorde ju inte ens något. Spöööööke.

Nåt var det anyway. Känns skumt att en lampa som klarat sig i över ett år ville ramla nu. Det är väl logiskt att det inte var ett spöke men tell me why lampfan ramlade precis exakt när jag inte var där och varför jag fick en underlig känsla innan. Ja jag vet. Det var nog inget spöke. Var väl nåt med lampan som gav sig, till sist liksom. Men jag kallar det ett spöke idag för det kändes lite sååå ändåååå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback