Överraskning

2011-10-16 @ 16:41:42 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Så min ninjahemlighet var att jag drog från Umeå till västkusten. Överraskade familjen och vänner. Var i Falkenberg en dag bara och nu är jag en glad tjej i Göteborg. Stannar här en vecka. Underbart!

Gårdagen spenderades med förfest med Johanna och Sandra. Mycket trevligt! Sen drog vi till Sticky och hade roooooligt! Mitt glas flög ofrivilligt ut mitt på dansgolvet. Var bara is kvar men jag hoppas ingen fick det på sig. Var inte mitt fel. Någon slog ur det ur min hand..Peter Pan var där så sa hej till honom. Vi klarade oss hem utan att bli överkörda. Coolt.

Idag har jag fikat med Johanna, Matilda och Hilde. Asnice. Just nu sitter jag med Subway-mat i magen och invirad i en mysdress. Min förkylning har besegrat mig igen. Min röst är borta..Ah vad jag inte gillar det, irriterande att inte kunna säga något :/

Nu ska jag vila medan jag ser på när Johanna pluggar ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback