Ögat.

2011-10-27 @ 12:01:58 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Halloween. Jag behöver det mer än någonsin. Tror jag. Orkar inte ta tag i alla frågor som måste besvaras (skolan). Får ångest över det vilket leder till att jag inte klarar av att besvara dem som jag vill som i sin tur leder till mer ångest och så fortsätter det tills jag har så mycket ångest att jag knappt klarar av att se på ett enda papper med frågor på. Fan.

Tänker att efter helgens halloweenande så har jag fått mer energi igen. Eller. Hm. Ah. jag hoppas på det i alla fall. Morgondagens seminarium kommer säkert gå skit. Men då får det väl göra det. Jag kan inte slå mig själv på kinden och rycka upp mig. Handlar inte om någon emo-depp. Utan det där sjukliga. Den där ångesten som jag får medicin för. Medicin som gör att jag blir trött. Trött men får mig att orka ramlar ur sängen. Ingen begär något vansinnigt från mig. Förutom jag. På söndag. Då ska jag plugga som fan, om jag så får lika många ångestattacker som antal frågor jag besvarar.

Jag mår bra. Eller alltså ångesten får väl inte en att dansa i månsken men ni behöver inte bli sådär värst oroliga. På söndag. När frågorna är besvarade. Då somnar jag och vaknar till en ny vecka som ångesten inte ska få styra lika mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback