Börja dagen med en dans.

2011-10-12 @ 09:25:48 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Fick ett sms från polisen imorse. Mitt pass är klart. Wehoo. Får väl försöka dra dit och hämta det senare idag. Passkort är intressant, man ser alltid ut som en idiot på dem. Nästan alla gör det. Jag är lätt en av dem. Känns lite bättre att ha ett pass som inte visar en bild på mig med svart hår helt utmattad efter ett idrottspass en fredag för hundra år sen. Kan ju inte bli värre än det liksom ^^

Tänkte ringa en piercingdude med. Inte för att pierca mig. Utan för att få hjälp med att sätta fast en liten kula. Idiot-smycke. Är ju omöjligt. I need some bloody help!

Blekt håret nu igen. Åhh vad jag hatar det. Att bleka håret alltså. Tål nog egentligen egentligen inte det. Så är förfärliga 30-45 minuter alltså. Dock värt det. Nu är mitt hår ljust och fint. Ska slänga i lite färg i luggen och topparna eftersom det inte är lika ljust som resten av håret (hade ju svart där innan mhm!). Ni får se bild först när det är klart.

Nu måste jag bege mig till campus. Seminarium 1 på moment 2 av kriminologi I. Media och brott.

Peace out ppl, ha en förträfflig dag va!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback