Åt kinapuffar till frukost.

2011-10-26 @ 22:51:22 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Åh. Alltså jag vet. Är inte något vettigt här. Vad ska jag säga, det vanlita är mkt med skolan? Mm det är det visserligen men hämtade en liten katt igår så har fixat och lekt med den pälsbollen. Börjat packa upp sen Göteborg. Jag är inte så snabb på det men kommit en bra bit på vägen nu iaf..

Ha tålamod I guess. På fredag är det Halloween-fest. Så då ska jag vara en liten svart och röd tjej från Batman. Hon har ett namn men det kanske ni kan lista ut. Kanske. På lördag ska vi göra om NH till Merlotte's, det vill säga True Blood så på lördag ska jag arbeta som en vampyr. Se upp, för jag bits.

Lilla katten ligger i mitt knä just nu. Jag har en del jag måste plugga ikväll. Ibland vill man bara skjuta sig själv, kanske inte fysiskt, men psykiskt. Känner hur min ångest kom som ett brev på posten efter Göteborg. Bitit mig i kinden och lite i läppen. Gör ju det inte med mening, är mitt sätt att få utlopp för den del av den där förbannade ångesten. Känner mig lite lugnare nu. Kanske för jag är för trött för att egentligen känna. Eller för att kattens värme värmer.

Undrar hur den dumma tentan kommer att gå. Är inte imorgon den är, utan den 7:e november (samma dag som jag sen dissar Sverige och åker till älskade London). Känner dock paniken inför den. Har mycket att trycka in i den där saken som kallas hjärnan.

Inga bilder. Nä. Jag orkar inte. Inte idag.

Saknar ner mig i en spiral. Kom och se norrsken med mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback