Ångest och skor.

2011-10-06 @ 15:58:06 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Fiiiina. Kärlek på dem.

Fan vad jag inte gillar hur lätt ångesten förökar sig så fort stressnivån ökar med en osynlig smula. Fuck it. Hade ställt klockan tidigt idag, tänkte att det blir perfekt så slipper jag plugga i för mycket motvind. Men nä. Ångesten höll kvar mig som en inlagd tjej på psyk i en tvångströja. Jag kunde inte röra mig. Kunde inte ta mig därifrån trots att jag ville. Jag ville gå upp. Jag ville gå upp och äta frukost och sedan plugga med en kopp te i handen. Men icke! Det fick jag inte.

Timmarna flög förbi och jag kände hur stressen ökade på grund av det. Vilket i sin tur innebar att ångesten blev ännu starkare. Skitångestdödödödödöö. Efter antal timmar och antal försök så vann jag. Gick upp, slängde i mig yoghurt och började plugga satan. Har nu 7 frågor kvar. 7 frågor som jag ska trycka in efter min lilla paus. Jag hoppas tentan går bra imorgon. Jag borde kunna det mesta men jag blir alltid sådär onödigt nervös. Får se imorgon helt enkelt.

En sak som är fin är att några roliga gulliga ord från en enda individ kan få mig att skratta djupt ner i själen. Ångesten kan försöka i en evighet, det där kommer den aldrig att kunna ta från mig ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback