Vi drar till fjällen, fest hela kvällen.

2011-11-28 @ 20:22:24 Permalink Awesomeness Kommentarer (1) Trackbacks ()

Yes sir, men Markoolio får inte följa med!

Lite impulsivt men jag bestämde mig för att följa med till Hemavan under StudentSkiiiiiiii. Kommer bli underbart! Buss, boende och liftkort gick på lite under 2000:- så det är ju grymt. Blir åkning i 4 dagar typ. Resan är betald men som julklapp önskar jag mig bidrag till den ändå så jag kan anväda lite av det jag la ut till Svalbard istället.



Alla de backarna kommer jag kunna åka i då det går buss till Tärna med. YEAH.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Ser asnice ut! :D Akta dig för danskar, om dom orkar köra så långt upp i landet iof ^^

2011-11-28 @ 22:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback