Ni får välja.

2011-11-21 @ 20:15:35 Permalink Foto Kommentarer (4) Trackbacks ()



Tänkte att ni skulle få äran att bestämma "temat" på nästa bild jag tar (när det nu blir vet jag aldrig exakt). Ni får nog stå ut med mitt ansikte eftersom det är lite svårt eller mest krångligt att hitta folk som ställer upp. Speciellt här uppe. Bor/är du i Umeå eller i närheten och vill bli fotad så call me (har du inte mitt nr så lämna en kommentar..)

Har ju varit en del. För att nämna några:
Kakmonstret
Guldlock
Leopard
Pirat
Katt
Militär
Tjej med hatt
Tjej med prickiga runda öron
Bubblegum-girl
Björn

Jag har lite funderingar men kom gärna med förslag är ju ändå ni som får se det så...

Kommentarer

Postat av: Per

Afrika tema tycker jag. Eller leopard. Kombination med öpirat det känns som din still hehe.

Mvh Per from Sout Africa

2011-11-21 @ 22:26:58

Postat av: Emma

Guldlock!

2011-11-22 @ 21:26:29
URL: http://emmahellbergh.blogg.se/

Postat av: JoePercy

Akvarium!

2011-11-23 @ 00:01:25

Postat av: jennyfer

du är så fin! å fortsätt vandra på nätterna! de e ju bäääst!



snart ses vi <3

2011-11-25 @ 13:46:27
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback