Låt mig återkomma.

2011-11-14 @ 18:10:10 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Något är fel med mig. Eller ah. Verkar som jag inte tål något eller någon ^^

Fick dra till primärsjukvården igår då vårdcentralen redan stängt. Hade fått utslag och nästan kliat/rivit sönder mig dagen och kvällen innan. Så kände inte för ett till sådant dygn. Fick lite mediciner sen drog jag hem. Sov 15h...

Nä. De nämnde inte något om biverkningarna. Att man kan bli trött eller få hjärtklappningar. Vilket jag fick. Vilket jag har. Och kommer att ha i minst 6 dagar till. Sen slipper jag kanske antihistaminet.

Missade föreläsningen tidigare idag eftersom jag sov. Underbart. Gjorde kanske inte så mycket iofs. Fast ändå. Imorgon ska jag iväg och leka modell igen. Var iväg i söndags då vi tränade in hur vi ska gå. Är hemma igen i Sverige för er som missat. London-tiden kommer hamna här. Bilder och sånt med. I just need some time aye.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback