Kvällsflum.

2011-11-03 @ 23:38:54 Permalink Flum Kommentarer (1) Trackbacks ()

Har pluggat tillsammans med Emma och Johanna idag. Känns lite bättre inför tentan nu. Känns även nice att ha en cdspelare som tar tre skivor på skrivbordet. Dock verkar något vara fel men det kanske fixas imorgon.

Katten som är nyfiken, Rancid, råkade hoppa ner i toaletten innan. Haha. Hörde bara plask när jag tvättade en sminkborste. I toaletten var bara vatten btw. Fäller alltid ner locket men hade tänkt göra det på vägen ut från badrummet då jag skulle ha torkat av borsten på papper. Aja, anyway, han blev blöt och är kanske lite lugnare nu. En stund.


Ni ska få se mitt vackra skal som jag har på mobilen med btw. Åhh jag måste snart packa så jag kan fokusera helt på plugget. Dumma tenta...

Mellanie hade bakat en jättegod chokladkaka idag. Tack för jag fick äta av den! :D Om inte mina Ume-föräldrar hade varit i Umeå hade jag nog aldrig stannat kvar här. De får mig att orka. Samt ger mig underbart god mat.

Något mer. Öh ah. Jag ska visst leka modell när jag kommer hem från London. Mer om det längre fram.

Nu ska jag kolla Criminal Minds innan jag hoppar ner i sängen och sover. Förhoppningsvis tidigare och bättre än vad jag gjorde i natt. Begravningen i somras är för svår än. Jag klarar inte ens av att börja bearbeta den.

Kommentarer

Postat av: Emma

Men stackars lilla kisse!

2011-11-04 @ 09:42:17
URL: http://emmahellbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback