4 dagar och idag är det lördag.

2011-11-19 @ 14:51:51 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Var 4 dagar sen jag bloggade och jag har märkt att ni undrat lite. Varit en del med skolan (som vanligt) sen har jag lekt modell. Showen var igår så nu blir det nog lite lugnare ett tag. En mindre grej på schemat iaf.

Igår när jag kom hem så fick jag dum panikångest. Inte det bästa att få, speciellt inte när jag redan har hjärtklappning (biverkning av en allergimedicin som jag måste ta i 7 dagar, är inne på 6:e dagen nu). Så ah, jag är rätt död idag. Panikångest tar ju allt från en. Sliter ut all kraft och ens hjärta.

London-bilderna ligger i kameran och väntar. De kommer. Jag behöver bara andas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback