Till honom.

2011-03-10 @ 12:18:24 Permalink Genom pennan i min hand Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag är så ledsen om jag gör dig orolig. Det vill jag inte. Jag vill bara få dig att må bra, inget annat. Du vet vem du är, räcker med att jag säger ninja så kommer du vara helt säker på det.

Ni andra som inte vet, låt mig berätta om en person som betyder så oerhört mycket för mig. Han är så bra att jag tror jag drömmer. Vet inte hur jag ska förklara för er men jag gör ett försök som bara speglar skuggan av det jag känner.

Jag skulle kunna säga att hans ögon är de vackraste stjärnorna jag vet.
Att hans andetag är vinden som blåser liv i mig.
Att hans leende är slående, sådär så man ramlar för ens knän blir för svaga.
Jag skulle kunna säga allt det men det räcker med att jag säger att hans hjärta är ett konstverk.

Därför är jag rädd, jag är rädd att mina tårar får färgen att rinna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback